reklama

Čas odísť

V prvom rade by som sa rád otvorene priznal, že od doby, kedy mi náš zákon umožňuje zúčastniť sa volieb do NR SR, vnímam to ako svoju povinnosť a taktiež na fakt, že som vždy volil pravicové strany. Koho by náhodou zaujímalo to, komu som svoj hlas odovzdal, po prečítani tohoto článku to určite pochopí. Možno aj to je jeden z dôvodov, prečo som sa rozhodol vyjadriť sa ku klesajúcm predvolebným preferenciám SDKÚ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako som už v úvode spomínal, uznávam pravicové hodnoty a som voličom pravicových strán. Preto ma znepokojuje stav, v akom sa tieto politické strany na Slovensku nachádzajú, hlavne SDKÚ. A dovolím si tvrdiť, že terajšia situácia SDKÚ (aspoň podľa posledných prieskumov) je naozaj vážna, priam kritická...

Kto za túto situáciu nesie zodpovednosť? Ako urobiť z SDKÚ opäť lídra pravice? Ako získať vo voľbách aspoň dvojnásobný počet hlasov ako v posledných volebných preferenciách ?

Odpoveď na tieto otázky určite nie je jednoduchá a kto ju pozná, a náhodou je aj sympatizantom SDKÚ, je po probléme (predpokladám, že by to straníckym lídrom poslal aspon anonymným emailom). Lenže, do volieb zostáva už len pár dní a zatiaľ sa nezdá, žeby sa niekto taký našiel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden návod spolu s vysvetlením si dovolím ponúknuť v nasledujúcich riadkoch.

Zoberme si pre porovnanie nejakú firmu, napríklad banku. Na jej čele stojí generálny riaditeľ, alebo v našom prípade predseda strany. Keď banka dosahuje očakávané trhové podiely, je všetko OK. To je to isté, ako keď politická strana dosahuje očakávané volebné výsledky. Čo sa však stane, keď výsledky banky sú neuspokojúce, zisky klesajú, rovnako ako trhové podiely? Odpoveď je jednoduchá...generálny riaditeľ odchádza (či už ho odvolajú, alebo sám odstupuje). Prečo? No lebo je šéf a nesie najvyšší diel zodpovednosti za úspech, ale samozrejme že aj za neúspech. Takže či už sa to niekomu páči alebo nie ( a neoficiálne sa vie, že aj väčšine členov SDKÚ by sa to páčilo), základom všetkého by malo byť odstúpenie predsedu SDKÚ. Ak už pre nič iné, tak preto, lebo jednoducho už dlhší čas nemá výsledky (aj tréner hocijakého futbalového mužstva musí opustiť svoj v minulosti možno úspešný tím, keď sa jeho tímu nedarí). Nie je na tom nič zlé a či už spomínanej banke, alebo futbalovému mužstvu, takisto aj SDKÚ by táto zmena určite priniesla viac pozitívneho ako negatívneho. A ak pánu Dzurindovi naozaj záleží (ako to neustále proklamuje) na tom, aby sa jeho strana vrátila na nedávne pozície a tiež ak nechce, aby túto krajinu nadobro a úplne ovládla jedna strana, mal by minimálne prehodnotiť svoje ďalšie pôsobenie v predsedníckej funkcii.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O poslednej opičej kauze radšej ani nehovorím, rešpektujem prezumpciu neviny, aj keď ako vidno podľa posledných prieskumov, je nás stále menej a menej.

A ešte na záver...nie som a nikdy som ani nebol členom žiadnej politickej strany a... naozaj mi neide o nič iné, len o to, aby na Slovensku po marci 2010 nevládla len jedna strana.

Branislav Marcin

Branislav Marcin

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v banke Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu