reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branislav Marcin

Branislav Marcin

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v banke Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Niekoľko otázok

Branislav Marcin

Niekoľko otázok

Igor Matovič včera opäť ukázal, že stále má čím prekvapiť. Jeho správanie je naozaj také nepredvidateľné, že som si takmer istý, že ani najbláznivejšie stávkové kancelárie by predikciu jeho ďalších krokov nezaradila do stávkovej ponuky.

  • 8. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 678x
  • 10
Čas odísť

Branislav Marcin

Čas odísť

V prvom rade by som sa rád otvorene priznal, že od doby, kedy mi náš zákon umožňuje zúčastniť sa volieb do NR SR, vnímam to ako svoju povinnosť a taktiež na fakt, že som vždy volil pravicové strany. Koho by náhodou zaujímalo to, komu som svoj hlas odovzdal, po prečítani tohoto článku to určite pochopí. Možno aj to je jeden z dôvodov, prečo som sa rozhodol vyjadriť sa ku klesajúcm predvolebným preferenciám SDKÚ.

  • 6. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu